FAQ
Wat is dit platform precies?
Ons platform is een gespecialiseerd niche vacatureplatform voor banen in diverse branches en functies zoals elektro, projecten, chemie. Werkgevers plaatsen hier vacatures om gericht talent te vinden binnen hun vakgebied.
Voor wie is dit platform bedoeld?
Voor werkgevers die snel en gericht personeel zoeken in de technische sector. We richten ons op HR-managers, recruiters en ondernemers in branches zoals elektro-installatie, projectmanagement en chemische industrie.
Hoe werkt het creditsysteem?
Voor het plaatsen van vacatures heb je credits nodig. Elke vacature kost een bepaald aantal credits, afhankelijk van de looptijd of het type vacature.
Hoe koop ik credits?
Je kunt credits kopen via je dashboard. Kies een creditpakket en je ziet je beschikbare credits direct verschijnen. De factuur krijg je gemakkelijk achteraf.
Hoeveel kost een credit?
De prijs per credit is afhankelijk van het gekozen pakket. Hoe groter het pakket, hoe lager de prijs per credit. Bekijk de creditpagina in je dashboard voor een actueel overzicht.
Hoe lang zijn mijn credits geldig?
Credits zijn 18 maanden geldig na aankoop. Je krijgt 30 dagen voor het verlopen een mail hierover.
Kan ik vacatures pauzeren of bewerken nadat ik ze geplaatst heb?
Je kunt je vacature niet pauzeren, maar wel deactiveren zodat deze niet meer zichtbaar is. Wel kun je de vacature de eerste 30 dagen bewerken.
Waar worden mijn vacatures getoond?
Je vacature verschijnt op de door jouw gekozen websites, in zoekresultaten én in job alerts naar passende kandidaten. Optioneel promoten we vacatures via onze partnernetwerken en social media.
Kan ik extra zichtbaarheid inkopen voor mijn vacature?
Ja. We bieden verschillende promotie aan via Google en sociale media. Deze kun je selecteren tijdens na het plaatsen van je vacature.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Je kunt bij ons gemakkelijk inloggen met alleen je e-mailadres. Vul onderaan de inlogpagina je e-mailadres in en je kunt met een link via je mail direct inloggen. Daarnaast bieden we inlog via Google en LinkedIn. Wil je een nieuw wachtwoord? Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ op de inlogpagina. Je ontvangt per mail een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Kan ik meerdere gebruikers aan één account koppelen?
Nee, op dit moment is dit nog niet mogelijk. Mocht je credits willen overdragen naar een ander account, kan dit via de supportpagina.
Ik heb een probleem. Hoe neem ik contact op?
Neem contact op via portal@outstending.nl. We reageren meestal binnen 1 werkdag.
Krijg ik inzage in hoe mijn vacature presteert?
Ja. Via je dashboard zie je realtime statistieken zoals views, clicks en sollicitaties per vacature. Daarnaast krijg je ook via mail statistieken opgestuurd.
Hoe ontvang ik sollicitaties?
Uit veiligheid hebben we geen optie om direct via ons platform te solliciteren. We bieden twee opties aan. Je kunt bij het plaatsen van een vacature kiezen voor ‘direct’. Hierbij vul je een contactpersoon, e-mailadres in en eventueel telefoonnummer in. De sollicitant kan dan via e-mail solliciteren. Daarnaast heb je de optie om te verwijzen naar een externe URL, vaak de URL op je eigen website.
Wat als ik geen reacties krijg?
Neem contact met ons op. We denken graag met je mee over betere zichtbaarheid, aanpassing van de vacaturetekst of extra promotie.